dinsdag 4 november 2014

Willekeurig || Tag || 20 facts about me

Ik ga van de 20 facts about me tag doen voor jullie, 20 random dingen die je misschien wel en misschien niet wist over mij.
Laten we beginnen!

Fact 1 – Ik ben verslaafd aan chocola.

Fact 2 – Ik vind eenhoorns & kippen geweldig!

Fact 3 – ik ben op 1 oktober 1999 geboren.

Fact 4 – ik ben nog nooit verhuist.

Fact 5 – ik kom uit een gezin van 7 kinderen.

Fact 6 – ik ben liedjes heel snel zat.

Fact 7 – ik ben fan van Trinity en ga in december naar een concert van Trinity!

Fact 8 – ik ben christenlijk

Fact 9 – ik schrijf boeken op wattpad

Fact 10 – ik was 2 jaar geleden een directioner

Fact 11 – vroeger wilde ik schrijfster worden, nu weet ik het nog niet zo goed wat ik wil worden.

Fact 12 – ik hou van oversized truien.

Fact 13 – ik ben erg druk.

Fact 14 – ik ben geen ochtendmens en kan `s ochtends nooit uit mijn bed komen.

Fact 15 - ik lust geen koffie, wel thee
.
Fact 16 – ik ben onzettend eigenwijs.

Fact 17 – Ik heb drie katten en ze heette Henk, Pooki en Joekeltje (Heb ik niet bedacht en noem haar altijd Joep ;))

Fact 18 – Ik kijk iedere dag de vlog van beautygloss en Enzo Knol

Fact 19 – ik ben heel erg lui

Fact 20 – ik vind vanille heel erg lekker ruiken! Ook vind ik de vanille coconut kaars van de primark echt ontzettend lekker ruiken.

Dit waren alle feiten over mij alweer! Misschien heb je iets over mij ondekt J

XX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten