dinsdag 18 november 2014

Interview met Renske

Vandaag heb ik een artikel waar in ik 15 vragen beantwoord die Renske van www.thebudgetlover.wordpress.nl aan mij gesteld heeft. Ik heb ook 15 vragen aan haar gesteld dus als je die ook wilt zien moet je even een kijkje nemen op haar blog!
Laten we gaan beginnen

1. Zou jezelf willen voorstellen?
Ik heb Arianne van Oosterom

2. Wanneer ben je begonnen met bloggen?
Met deze blog 18 oktober 2014 ik heb wel eens een ander blog gehad maar die zijn allemaal verwijderd

3. En waarom ben je begonnen met bloggen? 
Ik vind het heel erg leuk om te praten over fashion en zo en wil andere via mijn blog er ook over vertellen

4. Hoe ben je op je naam gekomen? 
Weet ik eigenlijk niet haha

5. Waar is je favoriete plekje om te bloggen?
Op bed denk ik sowieso in mijn slaapkamer

6. Wie is /zijn je style incon(en)?
 
Ariana Grande, haar vind ik echt geweldig!

7. Wie is je blog idol?
Mascha van Beautygloss

8. Wat zou je willen bereiken met je blog?
Ik denk net al iedere blogger groter worden, maar er wel plezier in hebben!

9. Wat is je favoriete budget makeup merk en waarom?
Essence, omdat ze hebben leuke en goed producten voor een weinig geld

10. Wat is je favoriete haar producten merk en waarom?
Andrelon, ik vind hun pruducten heel erg fijn!

11. Wat is je lievelings kleding winkel en waarom shop je daar graag?
H & M omdat ik eigenlijk altijd wel leuke dingen kan vinden en het echt niet duur is :)

12. Wat vind je het fijnste makeup product om te gebruiken?
Mascara!

13. Hoe lang draag je al makeup?
Ik denk sinds groep 8 ongeveer dus al bijna 3/4 jaar

14. Wie zijn je favoriete bloggers, YouTubers en Instagrammers?
Favourite blogger Beautygloss
Favourite youtuber EnzoKnol, Beautygloss en veel meer mensen
Favourite instagrammers heb ik niet echt

15. Wat is je goal voor je blog dat je in 2015 wilt halen?
Meer lezers en een mooiere lay out.

Dit waren alle vragen, ik hoop dat jullie het leuk vonden om het te lezen!


XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten