maandag 17 november 2014

Mijn wishlist

 Vandaag heb ik een extra artikel voor jullie,  ik heb een aantal producten op mijn wishlist staan en die wil ik met jullie delen, het zijn niet hele bijzondere dingen maar toch wil ik het met jullie delen.

Laten we beginnen met het eerste, dit is zijn eigenlijk meerdere producten van een ‘lijn’ namelijk Babylips Electro, ik heb er al eentje, Oh! Orange maar ik wil de andere ook nog!



Het tweede wat op mijn lijstje staat is de blush voor ‘gezond uitstraling’ van ELF, hij lijkt me heel erg mooi en ik zou hem graag willen reviewen voor mijn blog! Ik zou hem graag willen in de kleur Glow.



Wat ook op mijn lijstje staat is ook van ELF en is ook een blush, een blush stick in de kleur Pink Lemonade.



Het laatste product van ELF dat op mijn lijstje staat is een kwast, de 3 – in – 1 kwast van ELF, hij lijkt me erg fijn voor mijn blush!


Het volgende product is een lipstick van MAC in de kleur Please Me, het lijkt me een hele mooie kleur en ik denk het meest gewilde item van mijn wishlist!



Het allerlaatste wat nog op mijn wishlist staat is een lipstick van Essence in de kleur Love Me!




Dit was mijn wishlist!

XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten