vrijdag 21 november 2014

Sweater Weather Tag



Sorry dat het artikel een verlaat is maar... Vandaag heb ik weer een tag en dit keer is het de sweater weather tag laten we maar snel gaan beginnen. 

Wat is je favoriete geurkaars?
Kokosnoot vanille, maar het liefst vanille.

Koffie, thee of warme chocolademelk?
Sowieso thee! Ik lust geen koffie of chocolademelk :$

Pas jij je make-up routine aan in het najaar?
Nee :)

Wat is je favoriete eten tijdens de Feestdagen?
Umh, ik heb geen flauw idee!

Muts of sjaal?
Allebei.

Wat is je favoriete wintertrui?
Eentje die extra overside is!

Wat is je musthave nagellakkleur van dit najaar?
Een bruinige tint.

Laarzen of Uggs?
Laarzen, het liefst gewoon enkellaarsjes.

Wat is het leukste aan het najaar?
Dat het sneller donker word (vaak vind ik dit ook niet leuk!) en dat je weer lekker kaarsjes aan kan steken! Ook de blaadjes die weer van de bomen vallen vind ik gewoon heel erg leuk!

Heb je een favoriet liedje dit najaar?
You and Me van You+Me, echt een heel leuk liedje! & Life of the Party van Shawn Mendes

Dit was de Sweater Weather Tag, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten