donderdag 13 november 2014

Persoonlijk || Persoonlijk artikel

Vandaag heb ik een iets persoonlijker artikel, het gaat namelijk over Youtube!

Ik ben bezig met een soort projectje om het maar zo te noemen en dat ga ik jullie meteen vertellen, ik heb er een tijdje over na zitten denken en het leek mij een leuk idee om een eigen youtube kanaal te starten maar ik ben er nog steeds niet helemaal over uit. Een youtube kanaal starten is toch een hele stap en daarom twijfel ik er nog over.

Wat ik ook nog kan doen is eens in de zoveel tijd een dagje uit mijn leven te filmen en die dan te laten zien een soort van af en toe ‘vloggen’ ik weet nog niet precies wat ik ga doen maar ik denk dat jullie er snel meer over horen!

Als jullie ideeën of tips hebben kunnen jullie die dan achterlaten in de comments? : )
Het was misschien niet een heel lang artikel vandaag maar dinsdag komt er weer een normaal artikel!


XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten