donderdag 6 november 2014

Lieveling/Meest gebruikte apps

Ik heb een paar lievelings apps/meest gebruikte apps die ik graag met jullie wil delen, ze zijn allemaal te vinden op android en ik denk op apple ook.

1. Wattpad – dit is een app waar je verhalen op kan lezen die andere mensen die ook die app gebruiken geschreven hebben. Je kan zelf je eigen verhaal schrijven en het is een hele leuke app! Ik schrijf en lees er zelf ook verhalen op, als je het aangemaakt heb, ik heet op wattpad @AriannevOosterom_

2. Instagram – Deze app kennen heel veel mensen wel. Je plaatst een foto en andere mensen kunnen die liken.

3. The test – Met deze app kan je tegen je vrienden of onbekende mensen spelen, wat je moet doen is vragen beantwoorden en raden wat jou tegen spelers geantwoord hebben op 2 vragen. Klinkt een beetje raar maar is heel leuk om te spelen.

4. Timehop – Op deze app kan je zien wat je een jaar of meerdere jaren geleden op deze dag op jou social media geplaatst heb.

5. Youtube – Deze app is nog al vanzelfsprekend je kan er youtube video’s op kijken.

6. H & M – Met deze app kan je in de webshop van h&m kijken, vind ik zelf erg leuk om te doen!

7 Meta, magister – Mijn school gebruikt magister om het huiswerk en cijfers op te zetten, en daarom kijk ik regelmatig op deze app.

8.Photogrid – Op deze app kan je collage’s maken en witte randen om je foto’s, vind ik erg handig voor Instagram

9. Itube Pro – Ik download mijn liedjes met deze app, ik vind hem erg fijn en kan er ook veel liedjes op vinden.

10. Twitter – Twitter gebruik ik heel soms, maar vroeger had ik echt een twitterverslaving, ik twitterde echt heel erg veel en nu twitter ik af en toe wel eens.

11. Snapchat – Deze app vind ik echt heel erg leuk, en is denk wel bekend bij vele. Met deze app kun je foto’s sturen die na een aantal second weer uit het beeld van de verdwijnt.

Dit waren mijn lievelings/meest gebruikte apps, misschien heb je wel nieuwe apps gezien en heb ik je kunnen inspireren.
Hebben jullie nog leuke apps?


XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten