woensdag 19 november 2014

Geen beauty meer?

Heyy,

vandaag heb ik weer een extra artikel omdat ik nog graag iets met jullie wil delen, als je mijn blog heb gezien staat er boven aan mijn blog, PERSOONLIJK FASHION, LIFESTYLE & BEAUTY BLOG, en daar wil ik het vanddag even over hebben.

Er staat ook bij dat het een beauty blog is, maar komt er eigenlijk wel eens beauty langs? Eigenlijk niet, volgens mij is er 1 beauty artikel online gekomen en dat was ook nog niet eens echt een beauty artikel. Wat ik hier nou eigenlijk mee wil zeggen is, ik zie LovelythingsbyArianne niet echt als een beauty blog en dat komt niet omdat ik beuaty niet leuk vind om over te praten maar omdat ik het lastig vind om een goede diepgaande review te schrijven, ik denk dat mijn blog meer een Lifestyle en Fashion blog is.

Hier mee wil ik niet zeggen dat je nooit meer een beauty artikel gaat komen, maar je gaat in iedere geval niet hele reviews van mij zien.

Ik hoop dat jullie het begrijpen en mijn blog alsnog leuk blijven vinden, ik ga de titel van mijn blog ook veranderen en BEAUTY weg halen!

Love,

Arianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten