dinsdag 16 december 2014

trinity concert



Afgelopen vrijdag avond, 12 december, ben ik naar het trinity concert geweest, ze hielden een theater tour en ik wilde er heel erg graag heen. Ik had kaartjes gehad van mijn zus en haar vriend en afgelopen vrijdag was het zover.

Het begon rond kwart over 8 maar het liep een beetje uit en werd half 9. Ik zat hele maar achter in de zaal op rij 18 en ik kon het heel goed zien. Ik had een kinder-verhoging-zitje op mijn stoel omdat er een best lange mensen voor mij zaten en ik nou niet bepaald lang ben. Door het zitje heb ik alles goed kunnen zien maar na een tijdje zat het niet heel comfortabel meer.



Het was ontzettend leuk en er was een hele gezellige sfeer in de zaal. Het enige waar ik me echt aan geïrriteerd heb waren 2 meisjes naast mij, tijdens het concert zaten ze de hele tijd te praten en dat is echt heel vervelend. Ik heb er toen maar wat van gezegt :’) Voor de rest het ik echt heel erg genoten en wil ik nog een keer naar een trinity concert!

Het concert was in het Gooiland theater in Hilversum en het was een mooie niet al te grote zaal, de zaal zat niet helemaal vol maar het was wel druk!
Het concert duurde tot ongeveer half 11 en er was 1 pauze rond half 10. Het was echt heel warm in de zaal en toen we naar het concert weer naar buiten ging was de koud alleen maar erger dan dat het sowieso al is!

Dit was mijn ‘verhaal’ over het trinity concert, ik vond het super leuk!

klik hier om naar een afspeellijst te gaan van een van de trinity albums!

Question: Ken jij trinity? Zo ja, wat vind jij van hun muziek?

Love,

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten