maandag 1 december 2014

Klets artikel


 Ik had vandaag zin om gewoon even tegen jullie te kletsen over van alles en nog wat, ik zit lekker op de bank met een warm kleedje om me heen omdat ik het zo koud heb! Het is vandaag december geworden en de winter stemming zit er bij mij weer helemaal in! Nog een paar weekjes en dan is het kerstvakantie, daar heb ik zo ontzettend veel! Ik ga 23 december naar Maastricht toe naar een kerstmarkt en gewoon kerst vieren en oud en nieuw, ik vind december echt de leukste maand van het jaar. Ik hoop echt dat het lekker gaat sneeuwen dit jaar, sneeuw brengt gewoon meer zweer in de kerst!

Afgelopen vrijdagavond heb ik samen met 3 vriendinnen sinterklaas gevierd, en dat was heel erg leuk! Ik had op mijn instagram account @lovelythingsby laten zien wat ik gekregen had, maar ik zal het nog een keer vertellen. Ik heb 2 babylips gehad, Peach Kiss, dat is er een met ee paars omhulsel en hij is heel erg fijn! En ik heb Punch Pink gehad, dat is een mooie roze kleur en hij heeft ook een roze omhulsel. Ik moet nog 2 babylips en dan heb ik ze allemaal, maar 1 babylips van die wil ik niet want dat is een mint smaak en als ik iets echt niet lekker vind is het mint! Dus eigenlijk hoef ik er nog maar 1, en ik wil ook graag nog de electro babylips maar ik kan ze nergens meer vinden. Was het een tijdelijk actie of zo? Ik heb overal gezocht maar ik kon hem niet vinden.. Ik ga woensdag naar Almere dus ik ga daar ook nog even kijken want ik wil ze echt heeeel graag!

Ik moet als ik klaar met dit artikel schrijven nog leren voor een aardrijkskunde toets, maar ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in! Ook moet ik nog even gitaar spelen want ik zit op een gitaar les en dat vind ik echt heel erg leuk, maar ik kan het alleen niet zo goed :’) Moet nog heel goed oefenen! Maar op een gegeven moment lukt het wel!

Naja dit was het wel weer voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, dit is het vervangende artikel van donderdag, want toen had ik geen tijd om een artikel online te zetten! Sorry daarvoor. 

Lovee,


X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten