dinsdag 9 december 2014

Babylips stash



Vandaag laat ik jullie mijn babylips zien, ik heb er 5 en ik ben er ontzettend tevreden over! Ik heb de kleuren Cherry Me, Oh Orange! Intensive care, Pink Punch & Peach Kiss.

Laten we beginnen met Cherry Me, dit is een mooi rood kleurtje dat je lippen goed verzorgt! 
Hij geeft een mooie kleur af op je lippen en ruikt erg lekker.


De swatch op mijn hand is misschien een beetje onduidelijk maar hier onder zie je een lipswatch



Dan gaan we veder met Oh Orange, dit is een babylips die bij de Electro "lijn" om het maar zo te noemen. Electro was een poosje terug te koop bij de Etos en ik heb er een gehaald. 


Deze babylips ruikt naar sinasappels en geeft een oranje kleur af, net als alle andere babylips verzorgt deze babylips je lippen goed.


Dit is de swatch op mijn hand en hier onder zie je hem op mijn lippen


De 3 babylips is Intensive Care, dit is een kleurloze babylips er zit ook geen geur aan (of ik ruik gewoon niet goed ;'))


 En hij is heel erg fijn. hij laat een glimmend laagje achter op je lippen.



De 4e babylips is Pink Punch, dit is een roze kleur die me een beetje doet denken aan een barbie pop, de geur vind ik lastig te omschrijven.


Dit is de swatch op mijn arm, de roze kleur is goed zichtbaar en hier onder zie je de lipswatch, op de foto ziet hij er rozer uit dan dat hij is.


De 5 en de laatste babylips is Peach Kiss, in deze babylips zitten glittertjes die je niet heel erg terug ziet op je lippen maar er wel leuk uit ziet. 



De swatch op mijn arm is bijna niet te zien en hier onder zie je een lipswatch


Dit was mijn babylips stash, ik heb er nog een aantal op mijn lijstje staan dus hopelijk heb ik er binnenkort nog een paar.

Question : Hebt jij babylips? Zo ja wat vind je er van en welke heb jij?

Love,

X





Geen opmerkingen:

Een reactie posten