maandag 20 oktober 2014

Lifestyle || Wreck this journal


Voor mijn verjaardag heb ik een wreck this journal gekregen en ik wil jullie daar iets meer over vertellen, misschien heb er wel eens van gehoord, een wreck this journal, het komt officieel uit Amerika en de bedoeling van het boek is.. kapot maken! Op iedere pagina van het boek staan opdrachten en als je die allemaal uitvoert is je boek zo goed als kapot.
De bedenker van het boek is Keri Smith en je kan het boek verkrijgen in een Nederlandse editie maar ook in een Engelse (officiƫle versie) editie.

Als je het boek open slaat zie je dit



Daarna krijg je een bladzijde met copyrights en een leuke waarschuwing en er staat ook nog een dankwoord. Als je naar de volgende bladzijde gaat moet je je naam op verschillende manieren opschrijven ook je adres zodat als je het boek ooit kwijt raakt mensen hem naar je op kunnen sturen ;)

Na deze pagina’s krijg je een aantaal instructies 


En dan kan je beginnen met het maken van de opdrachten!

Ik al een paar opdrachten gedaan en die zal ik jullie laten zien,
Als eerste heb ik alle bladzijdes een pagina nummer toegevoegd het zijn precies 185 bladzijdes


Ik heb een pagina vol geschreven samen met een vriendin met allemaal woorden van 4 letter.

Ik heb een bladzijde vol geplakt met stukjes uit de krant.

En ik heb nog meer opdrachten uit gevoerd!

Er zijn een paar opdrachten die me heel erg leuk lijken om te doen en dat zijn deze opdrachten




Ik hoop een keer alle opdrachten uitgevoerd te hebben
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen en misschien heb je inspiratie opgedaan!

XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten