zaterdag 18 oktober 2014

Lifestyle || Muziek

- Lifestyle -

Je hebt van die momenten dat je echt verslaafd bent aan t luisteren van bepaalde liedjes, op een gegeven moment heb je het liedje zo vaak geluisterd dat je hem helemaal zat bent. Vandaag ga ik mijn lievelingsliedjes van nu met jullie delen. Ik heb in mijn muziek een speciale afspeelijst gemaakt voor mijn lievelingsliedjes in die afspeellijst staan nu in het totaal 9 liedjes en dat zijn:

All About That Bass - Meghan trainor

Nothing Really Matters - Mr. Probz

Epic Patty Cake Song I'll Think of you - Sam Tsui, Alex G, Kurt Schneider & Alyson Stoner

Bailando - Enrique Iglesias (Spaanse versie)

The Days - Avicii

Need You Right Now - Bethany Mota

Superheroes - The Script

Boom Clap - Charli XCX

Blame - Calvin Harris ft John Newman


Deze liedjes zijn dus nu mijn favoritie liedjes van het moment, misschien kan ik jullie iedere maand laten weten welke liedjes ik op dat moment leuk vind..

Over een paar liedjes zal ik iets vertellen.

Als eerste Bailando, ik was vroeger echt super erge fangirl van Enrique Iglesias dat met de jaren minder werd. Op een gegeven moment was dat helemaal over. maar iedere keer als ik dit liedje weer luister krijg ik echt weer fangirl moment! haha

Over Need You Right Now, Bethany Mota is echt mijn favoriete Amerikaanse youtuber ze is echt geweldig en toe ze uit kwam met dit liedje was ik meteen verliefd op dit liedje!  Echt een heel erg leuk liedje!

Als laatste, Boom Clap van Charli XCX, als je de film the fault in our stars heb gezien dan ken je dit liedje sowieso denk ik wel! Het liedje word afgespeeld als Hazel & Augustus in Amsterdam aangekomen zijn! Super leuk liedje!


Dit waren ze dan, mijn favoriete liedjes van het moment!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten