donderdag 1 januari 2015

Overgestapt

Heyy,

Ik zat er al een tijdje over te denken maar nu heb ik het officeel gedaan, je zou nu misschien wel denken, waar heeft die meid het over maar... Ik heb een andere blog aan gemaakt op wordpress, wel nog steeds onder de naam lovelythingsby maar niet meer op Blogger.

Waarom heb ik dit gedaan?

Je kan je afvragen waarom ik overgestapt ben op wordpress en dat ga ik nu ook uitleggen!
Ik ben overgegaan op wordpress omdat ik vind dat je daar veel mooiere sites mee kan maken, niet dat je dat met Blogger niet kan, maar met wordpress ziet het er toch net iets mooier en 'professioneler' om het maar zo te noemen uit.

Ik ga wordpress nu een tijdje uit testen en als ik er achterkomen dat ik Blogger fijner vind, wat ik niet denk, dan kom ik weer terug op deze blog. Ik hoop dat jullie mijn nieuwe blog gaan volgen, ik zal een klikbare link HIER neer zetten zodat je naar mijn nieuwe blog kan gaan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten